Rs-service

دیدگاه ما

تجربه ثابت کرده احترام و ارج نهادن به مشتریان عزیز باعث رشد روز افزون یک مجموعه  می شود و مدیران ما این مسیر را سر لوح کار خود قرار داده اند و با تمام تلاش به این مسیر وفادار هستند.

Rs-service

ماموریت ما

این مجموعه در راستای پیشرفت صنعت دارو در جهان تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا سیستم تولید کاملا مکانیزه و بدون دخالت دست و با ماشین آلات بروز اروپایی روز صورت میگیرد.

Rs-service

اهداف ما

ما تلاش می‌کنیم محصولات با کیفیتی تولید کنیم که با برندهای بزرگ جهانی رقابت کنند. بخش تحقیق و توسعه ما به ساخت محصولات گیاهی و بومی به منظور بهبود سلامت جامعه متعهد است.

45 1myg 1 1
درباره دارودرمان

معرفی شرکت دارو و درمان سلفچگان

شرکت داروسازی دارو درمان سلفچگان و بعنوان یک شرکت دانش بنیان در زمینه تولید دارو بر پایه گیاهان دارویی با نگرشی آگاهانه و انتخابگر در راستای اهداف بلند مدت خود همواره اقدام به انتخاب پرسنلی مجرب،متعهد و مسئول نموده است. این شرکت که در سال 1379 با کادر پرسنلی حدود 20 نفر کار خود را آغاز نموده و هم اکنون با 80 نفر به فعالیت های رو به پیشرفت خود ادامه می دهد.کادر علمی این شرکت که تخصص،تعهد و آینده نگری را سر لوحه کار خود قرار داده، متشکل از پزشکان، دامپزشکان ، داروسازان  و کارشناسان امور آزمایشگاهی و بازرگانی است. تعداد محصولات داروسازی دارو درمان سلفچگان در حال حاضر24 قلم داروی انسانی و دامپزشکی می باشد.

محصولات ما

ما در تلاش هستیم با استفاده از داروهای گیاهی و طبیعی تغییری مثبت در زندگی شما ایجاد کنیم

scientist 1

200+

رضایت مخاطبان

chemistry 1

30+

محصول تولید شده

credit card 1

130+

تحقیق انجام شده

map 1

50+

برنده جوایز

4 600x591 1 1
اهداف دارودرمان

اهداف ما برای شما

هدف اصلی دارودرمان، تولید داروهای طبیعی بر مبنای گیاهان به عنوان جایگزین داروهای شیمیایی و انجام تحقیقات در زمینه بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوانات است.ما متعهد به تبدیل شدن به یک شرکت فراتربر در زمینه تحقیقات دارویی هستیم و به ارائه نوآوری‌ها و راه‌حل‌های پیشرو برای چالش‌های فعلی و آینده جهانی اکتفا نمی‌کنیم.
هدف ما کشف، توسعه و ارائه محصولات و خدمات نوآورانه است که به نجات و بهبود زندگی انسان‌ها در سراسر جهان کمک کنند، با بهره‌گیری از پیشرفت‌های فناوری جهانی. برای بیش از دهه‌ای که می‌گذرد، ما در حال اختراع درمان‌ها برای بیماری‌هایی با چالش‌های فراوان بوده‌ایم. هدف یکتای ما در تولید همیشه به ایجاد زندگی خوشحال‌تری برای افراد با کمک مادر طبیعت معطوف است.

پزشکان کلینیک ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از
طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون

نظرات مخاطبان

ما با کمال افتخار نظرات را مطالعه می‌کنیم و به آنها اهمیت می‌دهیم، زیرا این نظرات نشان دهنده رضایت و اعتماد مخاطبان به محصولات و خدمات ما هستند

  • Client Image

    با افتخار اعلام می‌کنم که به عنوان یک پزشک، محصولات شرکت دارودرمان به درمان بیمارانم کمک بزرگی کرده‌اند. به لطف محصولات با کیفیت این شرکت، من توانسته‌ام به بیمارانم در بهبود و بهبود سلامتی آنها کمک کنم. این محصولات به عنوان یک ابزار اساسی در تخصص پزشکی من تاثیر گذار بوده و من از کیفیت و اثربخشی آنها بسیار راضی هستم. این تجربه‌ی مثبت من نشان می‌دهد که محصولات دارودرمان نقش مهمی در بهبود و نجات زندگی بیماران ایفا می‌کنند و از اهمیت بالایی برخوردارند.

    • مهدی کریمی
    • پزشک
  • Client Image

    من بسیار از وازلین کودک راضی هستم. این محصول بسیار ملايم و ايمن برای پوست حساس کودکان است و به عنوان یک والد، امنیت و کیفیت این محصول برای من بسیار ارزشمند هست.

    • فاطمه احمدی
    • مخاطب
  • Client Image

    من از اسپری دامی شرکت دارودرمان بسیار راضی هستم. این محصول بسیار موثر بوده و به عنوان یک دامدار، از تاثیر آن در بهبود و حفاظت از گوسفندهایم بسیار مطمئن هستم. اسپری OTCاین شرکت به من کمک می‌کند تا مشکلات حیواناتم را کنترل کرده و پوست آنها را به حالت بهینه در آورده و در نتیجه من از آن بسیار راضی هستم.

    • محمد رضایی
    • دامدار
  • Client Image

    من از کرم ضدلک شرکت دارودرمان بسیار راضی هستم. این کرم به طور مؤثری به من در کاهش و پیشگیری از لکه‌های پوست کمک کرده و پوستم را نرم و زیبا نگه داشته است. از کیفیت این محصول و نتایج مثبتی که به من داده است بسیار خوشنودم.

    • آرزو محمدی
    • مخاطب

مقالات ما

با دارودرمان سفری به سوی سلامت و بهبود دائمی